Triple Living en Blockchain Creatives bouwen samen aan Nieuw Zuid
Wanneer je in Antwerpen aankomt, kan je er nog moeilijk naast kijken: het Nieuw Zuid. Een wijk vol architecturale hoogstandjes (letterlijk en figuurlijk) waar de eerste inwoners hun intrek namen in 2015. Ondertussen staan de werken ruim halfweg en kunnen we echt al spreken van een nieuw stuk Antwerpen. Met elke nieuwe winkel, galerij, bar of restaurant groeit het leven in de buurt. Ook de talloze bezoekers die een kijkje komen nemen naar de internationaal gerenommeerde architectuur vinden hun weg naar de nieuwe wijk. Zo ontstond het idee om de virtuele wandeling op de website (Archiwalks) te koppelen aan een reëel parcours langsheen de gebouwen en het groen. Op de wandeling kom je bij elk gebouw een QR- code tegen die je naar de landingspagina van het project brengt. Daarop vind je interessante details over het gebouw, de visie van de architect, de filosofie achter de wijk en dat alles mooi geïllustreerd met foto’s en video’s.
Die wandeling kan je ook maken op de website, waar je op een 3D-plan hetzelfde parcours kan afleggen en via nummertjes kan doorklikken naar de landingspagina’s. Zo versmelt realiteit met virtualiteit.
De interne studio van Triple Living verzorgde het design van de campagne, de website werd ontwikkeld door Blockchain Creatives, zowel front- als back-end.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]