
Na het bestuderen van 30 kandidaturen, werden 5 merken door de jury geselecteerd voor de editie 2018. De geselecteerde kandidaten hebben eind november hun case voor de jury gepresenteerd. De laureaat werd verkozen op basis van publiekstemming (30% van de stemmen) samen met de keuze van de jury (70%). Zowel bij de jury als in de publieke voting kwam Trooper als eerste uit de bus. De bekendmaking van de winnaar vond plaats tijdens het Marketing Congres op 7 december 2018 in Brussel Expo.

De andere finalisten waren:
Drivity www.drivity.eu
Drivity werd gelanceerd in 2016 en is een aanbieder van een concept waarbij telematica (of hardware) en software worden gebruikt om het rijgedrag van chauffeurs van interne transportmiddelen in kaart te brengen.
Gemini www.gemini-official.com
Gemini werd gelanceerd in 2013 en richt zich exclusief naar een mannelijk publiek. Gemini produceert "Handmade in Belgium" armbanden en covers voor iPhones/iPads uit natuursteen.
Manhattn’s www.manhattns.com
Manhattn’s experience werd opgestart in 2014. Bij Manhattn’s gaat het niet enkel over burgers maar over een uistap naar Manhatten - New York.
Wooclap www.wooclap.com
Wooclap werd gelanceerd in 2015 en verovert in snelle vaart hogescholen en universiteiten. Op een innovatieve wijze wordt de interactie met de studenten tijdens de lessen gestimuleerd.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]