
Na het bestuderen van 30 kandidaturen, werden 5 merken door de jury geselecteerd voor de editie 2018. De geselecteerde kandidaten hebben eind november hun case voor de jury gepresenteerd. De laureaat werd verkozen op basis van publiekstemming (30% van de stemmen) samen met de keuze van de jury (70%). Zowel bij de jury als in de publieke voting kwam Trooper als eerste uit de bus. De bekendmaking van de winnaar vond plaats tijdens het Marketing Congres op 7 december 2018 in Brussel Expo.

De andere finalisten waren:
Drivity www.drivity.eu
Drivity werd gelanceerd in 2016 en is een aanbieder van een concept waarbij telematica (of hardware) en software worden gebruikt om het rijgedrag van chauffeurs van interne transportmiddelen in kaart te brengen.
Gemini www.gemini-official.com
Gemini werd gelanceerd in 2013 en richt zich exclusief naar een mannelijk publiek. Gemini produceert "Handmade in Belgium" armbanden en covers voor iPhones/iPads uit natuursteen.
Manhattn’s www.manhattns.com
Manhattn’s experience werd opgestart in 2014. Bij Manhattn’s gaat het niet enkel over burgers maar over een uistap naar Manhatten - New York.
Wooclap www.wooclap.com
Wooclap werd gelanceerd in 2015 en verovert in snelle vaart hogescholen en universiteiten. Op een innovatieve wijze wordt de interactie met de studenten tijdens de lessen gestimuleerd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]