
Na het bestuderen van 30 kandidaturen, werden 5 merken door de jury geselecteerd voor de editie 2018. De geselecteerde kandidaten hebben eind november hun case voor de jury gepresenteerd. De laureaat werd verkozen op basis van publiekstemming (30% van de stemmen) samen met de keuze van de jury (70%). Zowel bij de jury als in de publieke voting kwam Trooper als eerste uit de bus. De bekendmaking van de winnaar vond plaats tijdens het Marketing Congres op 7 december 2018 in Brussel Expo.

De andere finalisten waren:
Drivity www.drivity.eu
Drivity werd gelanceerd in 2016 en is een aanbieder van een concept waarbij telematica (of hardware) en software worden gebruikt om het rijgedrag van chauffeurs van interne transportmiddelen in kaart te brengen.
Gemini www.gemini-official.com
Gemini werd gelanceerd in 2013 en richt zich exclusief naar een mannelijk publiek. Gemini produceert "Handmade in Belgium" armbanden en covers voor iPhones/iPads uit natuursteen.
Manhattn’s www.manhattns.com
Manhattn’s experience werd opgestart in 2014. Bij Manhattn’s gaat het niet enkel over burgers maar over een uistap naar Manhatten - New York.
Wooclap www.wooclap.com
Wooclap werd gelanceerd in 2015 en verovert in snelle vaart hogescholen en universiteiten. Op een innovatieve wijze wordt de interactie met de studenten tijdens de lessen gestimuleerd.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]