
In lijn met de continue groei van het bereik van De Tijd en L’Echo wordt het advertentieteam van Trustmedia uitgebreid. Het salesteam wordt aangevuld met Kathy Rosseel en Liesbeth Malderie.
Als head of financial communication zal Kathy Rosseel, voorheen actief bij Sanoma Media België, IP Network, The Ppress en Gruner + Jahr, het aanspreekpunt zijn voor investor relations en fondsen.

Liesbeth Malderie zal als senior account manager de volledige productportefeuille van Trustmedia vertegenwoordigen bij spelers uit de B2B‐, HR‐, overheids‐, en energiesector. Ze wordt ook verantwoordelijk voor het commerciële luik van Pulse, de gids voor KMO’s en ondernemers. Zij kan terugblikken op jarenlange verkoopservaring binnen de ICT en de autosector (Alphabet, een onderdeel van de BMW Group, en Canon).

Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]