
Trustmedia, de reclameregie van De Tijd en L'Echo, kondigt een nieuwe digitale advertising currency aan: Cost per Hour (CPH). Dit innovatieve model laat toe om te meten hoe lang een digitale advertentie wordt bekeken. Cost per Hour gaat met 'tijd' als parameter namelijk een heel eind verder dan de huidige Cost per Mille, die enkel het aantal impressies meet, zo luidt het bij Trustmedia. “Voortaan zullen we het engagement van de lezer ten opzichte van advertenties meten, analyseren en optimaliseren. Op deze manier kunnen adverteerders hun campagnes plannen en sturen in lijn met hun branding objectieven," zegt Sven Lybaert van Trustmedia, dat de mosterd haalde in het Verenigd Koninkrijk. Dat werken Financial Times en The Economist al met dit model. Trustmedia is momenteel volop bezig met ontwikkeling en testing, om aansluitend in de loop van het eerste kwartaal van 2016 het nieuwe model breed te lanceren.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]