Trustmedia stuurt mobile-aanbod uit

Trustmedia, de reclameregie van De Tijd en L'Echo, lanceerde in september 2014 onlineformaten naar aanleiding van de nieuwe sites tijd.be en lecho.be. Nu focust Trustmedia op de mobiele dragers. Niet onlogisch: het mobiele bereik van De Tijd en L'Echo: steeg sinds maart 2014 met 87%. Daarom lanceert de regie naast vijf nieuwe mobiele formaten ook een geïntegreerde aanpak voor de onlinepakketten: een keuze tussen twee packs op drie platformen (website, mobile en app). “Drie keer meer contactpunten voor de adverteerders,” zo luidt het bij Trustmedia.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]