Trustmedia, de reclameregie van De Tijd en L'Echo, lanceerde in september 2014 onlineformaten naar aanleiding van de nieuwe sites tijd.be en lecho.be. Nu focust Trustmedia op de mobiele dragers. Niet onlogisch: het mobiele bereik van De Tijd en L'Echo: steeg sinds maart 2014 met 87%. Daarom lanceert de regie naast vijf nieuwe mobiele formaten ook een geïntegreerde aanpak voor de onlinepakketten: een keuze tussen twee packs op drie platformen (website, mobile en app). “Drie keer meer contactpunten voor de adverteerders,” zo luidt het bij Trustmedia.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]