TUC RAIL en D-artagnan: een samenwerking die spoort

Crea / News

TUC RAIL, de specialist in spoorwegtechniek en dochterbedrijf van Infrabel, vertrouwt op de expertise van employer branding agency D-artagnan om zijn werkgeversmerk te versterken. De twee gaan een creatieve samenwerking aan voor vier jaar.

De spits afbijten doen ze met een brand-awarenesscampagne om TUC RAIL als aantrekkelijke werkgever te profileren en de naamsbekendheid van het bedrijf te vergroten. Een slimme zet om in de toekomst makkelijker de juiste profielen aan te trekken.

De medewerkers van TUC RAIL spelen een belangrijke rol in de ontwikkeling van duurzame mobiliteit in België en in het buitenland. Ze zijn voortdurend op zoek naar nieuwe wegen om het spoorwegnetwerk te verbeteren. Daarom gaan ze voortaan door het leven als... ‘Uitvinders van de toekomst’.

De campagne is op 15 april extern gelanceerd. Waar je die zoal spot? Op affiches in Belgische stations, maar ook online op Meta, Google, TikTok en LinkedIn.