Een uitstapje naar de zon om de blauwe maandagdip te vermijden? Dit is ook wat TUI vandaag moest gedacht hebben toen ze de wedstrijd organiseerde op één van de City Play-schermen van Clear Channel. Om twee tickets naar de zon te bemachtigen, volstond het om een foto van zichzelf voor het scherm te nemen en als eerste met deze selfie naar de TUI-stand op Brussels Airport te gaan.
Het scherm dat toegang gaf tot deze fantastische prijs werd in een recordtijd opgepikt: na minder dan 25 minuten kon een gelukkige winnaar op een zonnige vakantie voor twee personen vertrekken. De actie vond plaats op maandag 21/01 en is het resultaat van een samenwerking tussen TUI, Rapport, UM en Clear Channel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]