TUI en Clear Channel bestrijden Blue Monday blues met selfies

Een uitstapje naar de zon om de blauwe maandagdip te vermijden? Dit is ook wat TUI vandaag moest gedacht hebben toen ze de wedstrijd organiseerde op één van de City Play-schermen van Clear Channel. Om twee tickets naar de zon te bemachtigen, volstond het om een foto van zichzelf voor het scherm te nemen en als eerste met deze selfie naar de TUI-stand op Brussels Airport te gaan.
Het scherm dat toegang gaf tot deze fantastische prijs werd in een recordtijd opgepikt: na minder dan 25 minuten kon een gelukkige winnaar op een zonnige vakantie voor twee personen vertrekken. De actie vond plaats op maandag 21/01 en is het resultaat van een samenwerking tussen TUI, Rapport, UM en Clear Channel.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]