TUI en Clear Channel bestrijden Blue Monday blues met selfies
Een uitstapje naar de zon om de blauwe maandagdip te vermijden? Dit is ook wat TUI vandaag moest gedacht hebben toen ze de wedstrijd organiseerde op één van de City Play-schermen van Clear Channel. Om twee tickets naar de zon te bemachtigen, volstond het om een foto van zichzelf voor het scherm te nemen en als eerste met deze selfie naar de TUI-stand op Brussels Airport te gaan.
Het scherm dat toegang gaf tot deze fantastische prijs werd in een recordtijd opgepikt: na minder dan 25 minuten kon een gelukkige winnaar op een zonnige vakantie voor twee personen vertrekken. De actie vond plaats op maandag 21/01 en is het resultaat van een samenwerking tussen TUI, Rapport, UM en Clear Channel.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]