Met een nieuwe campagne laat TUI zien dat vakanties je leven verrijken en je gelukkiger maken. Ook wordt een nieuwe, frisse “look and feel” geïntroduceerd waarbij de bekende TUI Smile een nog meer prominente plek krijgt. De Smile die staat voor het plezier, het avontuur en de onvergetelijke momenten als je op vakantie bent.
In de tv-commercial laat TUI de enorme breedte van het aanbod zien. Met onder meer vakantiegangers zwemmend in zee, wandelend in de bergen en op een scooter rijdend door smalle straatjes in een grote stad. Frans Leenaars, CMO Western Region: "Vrijwel iedereen weet dat je bij TUI terecht kunt voor een vakantie naar de zon, maar de campagne benadrukt dat we een ideale vakantie hebben voor iedereen. Van stedentrip tot cruise en van rondreis tot wintersport. En nog altijd met de vertrouwde glimlach."
De internationale cross-media campagne werd gecreëerd door Leo Burnett UK. At-thetable was verantwoordelijk voor de strategische doorvertaling in België en Nederland, zodoende dat de internationale en Belgische positionering op elkaar werden afgestemd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]