Tussen New York, Parijs en Milaan... zijn er de eerste FacqShion weeks van Facq

Terwijl Batibouw volop bruist, heeft Facq besloten de grote designhuizen in de spotlights te zetten tijdens de eerste FacqShion weeks. Zes weken lang onweerstaanbare voorwaarden op de nieuwste tendensen van 2022 op het gebied van badkamers en badkameraccessoires.
“We zijn weliswaar een retailer, maar we wensen ons niet uitsluitend te concentreren op de prijs,” vertelt Pascale Curias, verantwoordelijk voor de marketing en de communicatie van het merk. “We hebben Tramway21 daarom gevraagd te zoeken naar een manier om ons te onderscheiden en te focussen op één van onze grootste troeven: het design.”
De FacqShion weeks... dat spreekt voor zich
Het Brusselse reclamebureau vond al snel de sleutel van de campagne: het idee zat in de naam en moest op de meest spectaculaire manier worden vertaald. Tramway 21 vroeg daarom aan de befaamde Antwerpse styliste Nathalie de Cooman om een kleed te ontwerpen dat voor 100% bestond uit Facq-accessoires. Een uniek kleed waaraan dagenlang met de grootste precisie en concentratie werd gewerkt en dat doet denken aan de stijl van ene Paco Rabanne in de jaren 60. Aan Britt Guns werd gevraagd om alles in beeld te brengen. Deze actie is te zien in alle Facq-showrooms van het land.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





