Het Europese festival van de creattiviteit, Eurobest, maakte de namen van de 12 juryleden bekend. Zij zullen oordelen wie in de 18 categorieën met een prijs naar huis mag gaan.Festivaldirectrice Louise Benson en Philip Thomas, CEO van Lions Festivals, beschouwen de jury als “een indrukwekkende verzameling van individuen uit heel Europa; de deelnemers krijgen de eer om te worden beoordeeld door enkele van de meest performante spelers uit de industrie” Onder hen vinden we twee Belgen terug.
Jens Mortier, partner en creative director bij mortierbrigade, is voorzitter van de jury 'Outdoor & Radio'. Hij legde al meteen de lat erg hoog, door aan te kondigen te willen zoeken naar dingen "die we nooit eerder hebben gehoord en, in outdoor, nog nooit hebben gezien." Zijn collega Geoffrey Hantson, chief creative officer bij Happiness, zit de categorie 'Promo & Activation' voor: “Daden zeggen meer dan woorden. Ik geloof dat meer dan ooit merken zich niet kunnen beperken tot het zeggen wat ze doen. Ze moeten ook doen wat ze zeggen! En ze moeten interessant zijn in plaats van luid. Ik ben erg blij en vereerd dat ik, met de leden van mijn jury, mag beslissen welke merken en welke campagnes het meest begrepen hebben van dit nieuwe tijdperk."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]