Het Europese festival van de creattiviteit, Eurobest, maakte de namen van de 12 juryleden bekend. Zij zullen oordelen wie in de 18 categorieën met een prijs naar huis mag gaan.Festivaldirectrice Louise Benson en Philip Thomas, CEO van Lions Festivals, beschouwen de jury als “een indrukwekkende verzameling van individuen uit heel Europa; de deelnemers krijgen de eer om te worden beoordeeld door enkele van de meest performante spelers uit de industrie” Onder hen vinden we twee Belgen terug.
Jens Mortier, partner en creative director bij mortierbrigade, is voorzitter van de jury 'Outdoor & Radio'. Hij legde al meteen de lat erg hoog, door aan te kondigen te willen zoeken naar dingen "die we nooit eerder hebben gehoord en, in outdoor, nog nooit hebben gezien." Zijn collega Geoffrey Hantson, chief creative officer bij Happiness, zit de categorie 'Promo & Activation' voor: “Daden zeggen meer dan woorden. Ik geloof dat meer dan ooit merken zich niet kunnen beperken tot het zeggen wat ze doen. Ze moeten ook doen wat ze zeggen! En ze moeten interessant zijn in plaats van luid. Ik ben erg blij en vereerd dat ik, met de leden van mijn jury, mag beslissen welke merken en welke campagnes het meest begrepen hebben van dit nieuwe tijdperk."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]