Twee nieuwe gezichten bij D-Artagnan

Er zijn twee nieuwe gezichten bij employer branding agency D-Artagnan. Copywriters Ellemijn Van Puymbroeck en Gerlinde Jonckheere startten afgelopen maand aan een nieuw avontuur in het Brugse bureau. Ze gaan er meewerken aan creatieve campagnes voor o.a. Soudal, Orange, SPIE, Burger King, Quick en ALDI.
De reclamewereld heeft weinig geheimen voor Gerlinde: ze kon haar copywritingskills eerder al inzetten bij Gutzandglory en iO. Nu gaat ze bij D-Artagnan aan de slag als creatieve copywriter en conceptprovider. Ook Ellemijn heeft al heel wat schrijfervaring achter de kiezen - ze werkte vier jaar als copywriter bij Die Keure Publishing. Bij Dartagnan zal ze haar talenten ontplooien als creatieve copywriter en contentcreator.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]