Er zijn twee nieuwe gezichten bij employer branding agency D-Artagnan. Copywriters Ellemijn Van Puymbroeck en Gerlinde Jonckheere startten afgelopen maand aan een nieuw avontuur in het Brugse bureau. Ze gaan er meewerken aan creatieve campagnes voor o.a. Soudal, Orange, SPIE, Burger King, Quick en ALDI.
De reclamewereld heeft weinig geheimen voor Gerlinde: ze kon haar copywritingskills eerder al inzetten bij Gutzandglory en iO. Nu gaat ze bij D-Artagnan aan de slag als creatieve copywriter en conceptprovider. Ook Ellemijn heeft al heel wat schrijfervaring achter de kiezen - ze werkte vier jaar als copywriter bij Die Keure Publishing. Bij Dartagnan zal ze haar talenten ontplooien als creatieve copywriter en contentcreator.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]