Ward Muys en Niels Wouters, respectievelijk van Springbok en Proximus Media House, zijn het tweede winnende duo in de wedstrijd “Frame the Future”, georganiseerd door YoungDogs in samenwerking met het ACC en JCDecaux. Ter herinnering, de uitdaging van de “Frame the Future” wedstrijd gericht op jonge creatievelingen (YoungDogs) bestond erin om in slechts zes seconden een krachtige boodschap van algemeen belang over te brengen, met een positieve impact.
Met hun DOOH-campagne willen ze de aandacht vestigen op de benarde situatie van jongeren, die vaak de neiging hebben om hun donkere gevoelens te verstoppen achter humor, waardoor de ernst van hun situatie in de ogen van de buitenwereld wordt geminimaliseerd. De campagne is te zien van 21 tot 27 mei 2024.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]