De Standaard Solidariteitsprijs is er weer. De krant nodigt alle non-profitorganisaties en creatieve breinen uit om hun stopping power en scherpe copy op de krantenlezers los te laten. In deze woelige tijden, met een oorlog die woedt aan de grens van Europa, de energiecrisis en de hoogste inflatie ooit, dreigen andere boodschappen soms ondergesneeuwd te raken. Advertenties dienen te worden ingezonden voor zondag 3 juli. Zo maak je tijdens de zomermaanden kans op gratis advertentieruimte op de achterzijde van de krant, na de voorpagina de prominentste plaats. Begin september kiest zowel het publiek als een vakjury een winnaar. Iedere laureaat krijgt gratis twee paginagrote advertenties in De Standaard.

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]