Twintigste editie De Standaard Solidariteitsprijs

De Standaard Solidariteitsprijs is er weer. De krant nodigt alle non-profitorganisaties en creatieve breinen uit om hun stopping power en scherpe copy op de krantenlezers los te laten. In deze woelige tijden, met een oorlog die woedt aan de grens van Europa, de energiecrisis en de hoogste inflatie ooit, dreigen andere boodschappen soms ondergesneeuwd te raken. Advertenties dienen te worden ingezonden voor zondag 3 juli. Zo maak je tijdens de zomermaanden kans op gratis advertentieruimte op de achterzijde van de krant, na de voorpagina de prominentste plaats. Begin september kiest zowel het publiek als een vakjury een winnaar. Iedere laureaat krijgt gratis twee paginagrote advertenties in De Standaard.

Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]