Twintigste editie De Standaard Solidariteitsprijs

De Standaard Solidariteitsprijs is er weer. De krant nodigt alle non-profitorganisaties en creatieve breinen uit om hun stopping power en scherpe copy op de krantenlezers los te laten. In deze woelige tijden, met een oorlog die woedt aan de grens van Europa, de energiecrisis en de hoogste inflatie ooit, dreigen andere boodschappen soms ondergesneeuwd te raken. Advertenties dienen te worden ingezonden voor zondag 3 juli. Zo maak je tijdens de zomermaanden kans op gratis advertentieruimte op de achterzijde van de krant, na de voorpagina de prominentste plaats. Begin september kiest zowel het publiek als een vakjury een winnaar. Iedere laureaat krijgt gratis twee paginagrote advertenties in De Standaard.

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]