Eerder berichtten we al over het Audience Platform van Twitter. Sinds 2014 probeert Twitter - dat overigens en nieuwe topman kreeg: Jack Dorsey, de man die het bedrijf mee oprichtte maar sinds 2008 al niet meer operationeel betrokken was bij Twitter - meer aandacht te besteden aan de kleine en grote wensen van adverteerders. En daarom kreeg het Twitter Publisher Network een nieuwe naam: Twitter Audience Platform. De ambitie? Die adverteerders toelaten om beter te communiceren met hun publiek, zelfs voorbij Twitter, en met de hulp van duizenden partner-apps.
Het platform is nu ook beschikbaar voor Belgische adverteerders, zij het nog in beta-versie. Lees er hier meer over.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]