Twitter lanceert First View in België

Twitter lanceert First View in België. First View belooft adverteerders promoted videos die één etmaal lang als eerste op het scherm opduiken zodra de gebruikers Twitter opstarten. Het spreekt voor zich dat adverteerders hier extra voor moeten betalen.

De primeur voor First View was voor de Amerikaanse thuismarkt, waar 20th Century Fox er als eerste gebruik van maakte. De nieuwe formule is namelijk ideaal voor de filmindustrie, dat het meer dan andere sectoren moet hebben van mondreclame. First View profileert zich als een aanvulling op Promoted Trends en Promoted Moments van Twitter. Ook die formules willen de combinatie van massabereik, gerichtheid en mondreclame via Twitter optimaal uitspelen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


