Twitter maakt komaf met limiet op privéberichten

Twitter heeft beslist om de zogenaamde direct messages niet langer te beperken tot 140 tekens. In tegenstelling tot de privéberichten blijven de publieke berichten wél beperkt tot de gekende limiet.
Twitter introduceerde de beperking bij zijn debuut in 2006 omdat de allereerste tweets via sms verliepen. De afschaffing van de beperking op de direct messages wordt de komende weken uitgerold in Android en IOS, op www.twitter.co,m en in TweetDeck en Twitter voor Mac. Het is wel nodig om de recentste versies van de applicaties te installeren om voortaan privé voluit te kunnen gaan.
Met de maatregel wil Twitter zijn gebruikers langer bij zich houden. Die schakelden vaak op e-mail of op andere sociale netwerken over omdat ze onvoldoende hun ding kwijt konden op Twitter. Ook voor marketeers is de maatregel van Twitter interessant: zij kunnen hun merken nu tot in detail in een conversatie met de consument schakelen...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]