Typografics uit Hamme is als grafische partner continu op zoek naar groei. Daarom zetten ze naast hun team van meer dan 75 designers een creative entertainment officer, een nieuwe rol die Erik Goossens invult.
Acteur, zanger, gastspreker, regisseur én marketeer: strak gevuld die agenda, maar dat is precies hoe Erik Goossens het wil. Een voet in de cultuurwereld en een voet in de zakenwereld. Business as usual wordt het niet, creatief en strategisch buiten de lijntjes kleuren passen Goossens en Typografics beter.
“Erik is een geboren creatieve duizendpoot. Met zijn ervaring als marketeer, ondernemer, zanger en acteur kan hij ongezien snel schakelen tussen verschillende sectoren en inspelen op de noden van onze klanten,” zeggen managing partners Caro Mertens en Kristel Pelgrims.
“Ik hou ervan om te motiveren en grenzen te verleggen, en dat is ook wat ik met Team Typografics voor ogen heb. Zowel individueel als samen groeien! Er ligt een sterk netwerk, crossmediale expertise en jarenlange ervaring voor ons: dat kan dus alleen maar vuurwerk opleveren. Mogelijkheden zien vanuit alle hoeken, binnen de lijntjes kleuren… maar vooral ook daarbuiten,” reageert Erik Goossens.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]