Typografics merkt naar eigen zeggen vaak op dat marketeers en grafisch vormgevers niet altijd dezelfde taal spreken. Daarom pakt de grafisch dienstverlener nu uit met een eerste e-book, 'Smartbook for smarter Marketing’, waarmee het de ambitie heeft om de wereld van de graficus en die van de marketeer dichter bij elkaar te brengen. In het e-book krijgen ze op een luchtige manier uitgelegd hoe een boodschap door middel van typografie, kleurgebruik en respect voor zetspiegel beter uit de verf komt. Wie vaak beelden moet laten opmaken voor social media of websites, kan ook gebruik maken van een handig overzicht van standaardformaten. 'Smartbook for smarter Marketing’ is vrij te lezen en te downloaden via deze link.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]