Typografics pakt uit met eerste e-book


Typografics merkt naar eigen zeggen vaak op dat marketeers en grafisch vormgevers niet altijd dezelfde taal spreken. Daarom pakt de grafisch dienstverlener nu uit met een eerste e-book, 'Smartbook for smarter Marketing’, waarmee het de ambitie heeft om de wereld van de graficus en die van de marketeer dichter bij elkaar te brengen. In het e-book krijgen ze op een luchtige manier uitgelegd hoe een boodschap door middel van typografie, kleurgebruik en respect voor zetspiegel beter uit de verf komt. Wie vaak beelden moet laten opmaken voor social media of websites, kan ook gebruik maken van een handig overzicht van standaardformaten. 'Smartbook for smarter Marketing’ is vrij te lezen en te downloaden via deze link.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


