U bent beter dan dit!

Sonos introduceert een nieuwe internationale marketingcampagne onder de titel ‘You’re better than this’. Hierin neemt het bedrijf de absurde muziekluistergewoontes van mensen op de hak. Sonos vindt dat mensen genoegen nemen met te weinig: je kunt beter. Vanaf vandaag is de campagne overal op tv, online en als buitenreclame te zien.
“We merkten dat er een enorme kloof bestond tussen hoe groot de passie van mensen is voor muziek en hoe ze er vandaag de dag naar luisteren. Mede door de technologie is onze muziekluisterervaring soms zo beperkt dat het neigt naar het absurde. Of misschien vergeten we wel hoe mooi het kan zijn om samen met anderen en met volle aandacht te luisteren naar muziek in hoge kwaliteit,” zegt Joy Howard, chief marketing officer bij Sonos. “Door de soms wat vreemde manieren waarop we nu naar muziek luisteren op een grappige manier te benaderen, wijzen we mensen op de problemen die er bestaan tussen ons en muziek waar we van houden. Sonos laat nu zien hoe mooi het kan zijn om thuis te genieten van muziek in hoge kwaliteit én op hoog volume.”
https://www.youtube.com/watch?v=iR8KFXaE1sw
De ‘You’re better than this’-campagne omvat een aantal vijftien seconden-spots die te zien zijn op diverse media. Elke spot toont een voorbeeld van hoe mensen nu niet het optimale halen uit hun muziekluisterervaring. Meer informatie over de campagne is te vinden op www.sonos.com.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]