Stakeholder engagement staat voor de kunst om vertrouwen, input, draagvlak, buy-in en engagement te creëren bij stakeholders. Omdat deze vaardigheid ook in de marcom wereld belangrijker dan ooit is, wijdt de UBA Academy op 27 april een masterclass aan het onderwerp. Kristin Verellen (Peel The Onion – We have the choice), docent van de dag, licht toe. De opleiding is bestemd voor iedereen die wilt leren hoe de relatie met belangrijke interne en externe doelgroepen te verbeteren en een duurzaam sociaal draagvlak te creëren voor het ontwikkelen en succesvol toepassen van toekomstbouwende ideeën. Inschrijven kan via deze link.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]