UBA Academy Talks: Kristin Verellen over stakeholder engagement


Stakeholder engagement staat voor de kunst om vertrouwen, input, draagvlak, buy-in en engagement te creëren bij stakeholders. Omdat deze vaardigheid ook in de marcom wereld belangrijker dan ooit is, wijdt de UBA Academy op 27 april een masterclass aan het onderwerp. Kristin Verellen (Peel The Onion – We have the choice), docent van de dag, licht toe. De opleiding is bestemd voor iedereen die wilt leren hoe de relatie met belangrijke interne en externe doelgroepen te verbeteren en een duurzaam sociaal draagvlak te creëren voor het ontwikkelen en succesvol toepassen van toekomstbouwende ideeën. Inschrijven kan via deze link.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


