UBA brengt merken samen met Silver&Copper

Na consultatie koos de UBA (Unie van Belgische Adverteerders) voor het Brusselse bureau Silver&Copper om haar nieuwe B2B-communicatie te ontwikkelen. De UBA telt 240 Belgische bedrijven. Het is een actieve community - gemaakt door merken, voor merken - met 7.200 professionals. De opdracht van het bureau? De UBA positioneren als een bevoorrechte partner van zijn leden om hen samen te brengen, te inspireren en te vertegenwoordigen...
Dit gebeurt nu al aan de hand van opleidingen, events enzovoort. Het doel is ook om de banden met de leden te versterken. Er komen meerdere campagnes, vooral digitaal, om duidelijk te maken dat bij de UBA er steeds relevante dingen gebeuren en dat merken sterker staan als ze samenwerken. UBA. Taking brands further. Much further", dat is de baseline die als een rode draad door de campagnes zal lopen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]