UBA lost eerste namen Trends Day

De nieuwste trends in communicatie, consumer insights en media: u ontdekt ze allemaal op de UBA Trends Day, zo belooft de Unie van Belgische Adverteerders (UBA).
De UBA Trends Day - in 2018 op 15 maart - trekt jaarlijks zo’n 1.450 aanwezigen uit de communicatie- en mediawereld en kan worden beschouwd als een must voor elke communicatie-professional die up-to-date wil zijn en graag geïnspireerd wordt. "Internationale sprekers staan garant voor een dag vol inspiratie en nieuwe inzichten," zo luidt het.
Wat staat er op het programma? De UBA loste alvast enkele namen. Joseph Jaffe (USA) heeft het over Trends in Strategy & Branding en vertelt wat we kunnen leren van start-ups. Daniel Levine (USA) neemt de aanwezigen mee in een spectaculaire vlucht langs Trends in Technology die de wereld op hun kop zullen zetten. En Daren Poole (AUS) kijkt dwars door de trends & buzz words heen en geeft zijn kijk op Trends in Creative Advertising. En o ja, vanaf nu is het Early Bird tarief van toepassing.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]