De nieuwste trends in communicatie, consumer insights en media: u ontdekt ze allemaal op de UBA Trends Day, zo belooft de Unie van Belgische Adverteerders (UBA).
De UBA Trends Day - in 2018 op 15 maart - trekt jaarlijks zo’n 1.450 aanwezigen uit de communicatie- en mediawereld en kan worden beschouwd als een must voor elke communicatie-professional die up-to-date wil zijn en graag geïnspireerd wordt. "Internationale sprekers staan garant voor een dag vol inspiratie en nieuwe inzichten," zo luidt het.
Wat staat er op het programma? De UBA loste alvast enkele namen. Joseph Jaffe (USA) heeft het over Trends in Strategy & Branding en vertelt wat we kunnen leren van start-ups. Daniel Levine (USA) neemt de aanwezigen mee in een spectaculaire vlucht langs Trends in Technology die de wereld op hun kop zullen zetten. En Daren Poole (AUS) kijkt dwars door de trends & buzz words heen en geeft zijn kijk op Trends in Creative Advertising. En o ja, vanaf nu is het Early Bird tarief van toepassing.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]