UBA nodigt u uit voor 'Happy Hour Book it'

Agenda / News

UBA Book ItOp 22 en op 24 november 2016 organiseert UBA twee keer een 'Happy Hour Book it'. Eerst aan bod komt The Dualarity met Olivier Van Duüren en vervolgens  Content Marketing - van marketeer tot uitgever met o.a. Bart Lombaerts.

book-it_the_dualarity_olivier-van-duurenThe Dualarity met Olivier Van Duüren (22/11): Wanneer computerkracht de menselijke kracht overschrijdt. Een 'Dualarity' is een technologische singularity met een duality, Een technologische singulariteit is een punt waar computerkracht de menselijke kracht overschrijdt. Dualiteit vind je in twee toestanden die elkaars tegengestelde en/of aanvulling zijn: in nullen en enen, veranderen en presteren, mensen en robots, werk en leven, verander jezelf voor je anderen verandert. Meer details hierover op www.thedualarity.com
In zijn boek bouwt Olivier van Duüren voort op zijn ervaringen bij Microsoft om ons een duidelijk beeld te geven van wat zoal rondom ons gebeurt, hoe onze maatschappij daardoor wordt getekend en hoe daarbij het verschil te maken tussen je vleugels spreiden en leren vliegen, of achtergelaten worden. Dat alles om u te helpen te transformeren, zodat u anderen kunt transformeren; om u te leiden, zodat u anderen kunt leiden.

book_it-content_marketing_UBAContent Marketing, van marketeer tot uitgever  met o.a. Bart Lombaerts (24/11). Bart Lombaerts, Koen Denolf, Wouter Temmerman en Michel Libens nemen u in Van marketeer tot uitgever mee door alle stappen om als organisatie contentmarketing te omarmen en structureel in te zetten in de communicatiemix. In hun boek verhelderen ze op een overzichtelijke manier alle belangrijke elementen: van de organisatie van de marketingafdeling over de productie en de distributie van content tot de mogelijkheden om te automatiseren en te analyseren. U krijgt voorbeelden, cases en praktische tips, templates en actieplannen aangereikt om meteen mee aan de slag te gaan.