De nieuwste trends in communicatie, consumer insights en media, u ontdekt ze allemaal op de UBA Trends Day op 16 maart in Brussels Expo. Het congres trekt jaarlijks zo’n 1.200 aanwezigen uit de communicatie- en mediawereld en wordt intussen beschouwd als een must voor elke communicatie- professional die up-to-date wil zijn en graag geïnspireerd wordt. Wij nemen aan dat u zich meteen aangesproken voelt. « Internationale sprekers staan garant voor een dag vol inspiratie en nieuwe inzichten, » zo maakt UBA zich sterk.
Wat staat er op het programma? De Amerikaan Andrew Davis (Monumental Shift) brengt u de trends in contentmarketing. Manu Beers en Michael Dujardin van Tomorrowland vertellen over de trends in eperiencemarketin. Kevin Allocca legt dan weer de principes bloot achter de meest populaire videofenomenen en onderzoekt wat onze 21ste-eeuwse creatieve leefwereld zo uniek maakt, terwijl Peter Hubbell het heeft over de nood om de ouder wordende consument te omhelzen. Voorts krijgt u nog andere gerenomeerde sprekers te horen over global trends, trends in organization, video, big data, generation marketing, technology en digital.
Inschrijven via het Early Bird tarief kan nog tot en met 31 januari.