Gaming en bioscoop, ze gaan hand in hand. Dat bewijst ook Ubisoft met hun recentste en erg cinematografische spot. “Voor onze nieuwste game “Starlink Battle for Atlas” hebben we naast onze gebruikelijke TV campagne ook een nationale cinema lopen. Waar we voor de TV campagne werken met kortere 20” spots hebben we voor onze cinema campagne bewust gekozen voor een langer formaat: een 60-seconden spot. Wij geloven dat de optimale beeld- en geluidskwaliteit in de cinema, het nieuwe game-universum dat we willen lanceren optimaal tot zijn recht zal laten doen komen,” zegt Xander Valkiers, marketingmanager bij Ubisoft.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]