Gaming en bioscoop, ze gaan hand in hand. Dat bewijst ook Ubisoft met hun recentste en erg cinematografische spot. “Voor onze nieuwste game “Starlink Battle for Atlas” hebben we naast onze gebruikelijke TV campagne ook een nationale cinema lopen. Waar we voor de TV campagne werken met kortere 20” spots hebben we voor onze cinema campagne bewust gekozen voor een langer formaat: een 60-seconden spot. Wij geloven dat de optimale beeld- en geluidskwaliteit in de cinema, het nieuwe game-universum dat we willen lanceren optimaal tot zijn recht zal laten doen komen,” zegt Xander Valkiers, marketingmanager bij Ubisoft.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]