UFO eindelijk geïdentificeerd?

Media / News

TheUFO_Stadium_and_Heysel_4_SideOOH-bedrijf Mediafield pakt groots uit met The UFO, in die mate dat men de naam The UFO deponeerde en de nieuwigheid voluit “The UFO® - Worldwide Patent Pending by Hotmobile bvba” kan worden genoemd. Het nieuwe voertuig claimt de gebruikelijke conventies rond goederenvervoer en product branding te breken. Coca-Cola is de eerste trotse gebruiker van The UFO.
TheUFO_Stadium_3_Side Dit alles om maar te zeggen dat The UFO voortaan in het Belgische straatbeeld te zien is. Mediafield vertegenwoordigt het eerste transportvoertuig dat volledig transformeert naar het product dat het vervoert. The UFO staat voor The Unmissable Freight Object: het absoluut onmisbare vrachtmiddel. Het krijgt de dubbele functie van goederenvervoer in combinatie met impactvole, mobiele, product branding.
Coca-Cola is zoals gezegd de eerste trotse gebruiker van The UFO en nodigt er de consumenten mee uit om tickets te winnen voor het aankomende WK voetbal. Coca-Cola transformeerde de UFO om in een multiverpakking met 18 Rode Duivel-blikken, wat ongetwijfeld voor de nodige aandacht zal zorgen. Sinds 2 april en tot13 mei kunnen deelnemers elke week twee duo’s tickets winnen (vlucht en hotel inbegrepen) voor de match België-Tunesië in Moskou. De wedstrijd loopt via een unieke code op de lipjes en de doppen van de deelnemende verpakkingen (blik 33cl en petfles 1,5l).