Na de ‘UGent Groet Student’-campagne van vorig jaar, deed de UGent dit jaar opnieuw een beroep op The Oval Office om de opening van het academiejaar in goede banen te leiden. Het bureau ontwikkelde opnieuw een positieve campagne, ditmaal onder de noemer ‘UGent Opent’.
De UGent is een universiteit die durft denken. De universiteit opent daarom niet enkel het academiejaar: het opent deuren, het opent debat en het opent ogen. Om het open karakter van de UGent in de verf te zetten en de studenten een warm welkom te heten, ontwikkelde The Oval Office een kleurrijke stadsbrede campagne.
Voor het tweede jaar op een rij werden alle UGent-medewerkers in de traditionele stoet van de togati betrokken. Door de grote opkomst kon niet iedereen de officiële openingszitting in de Aula bijwonen. Voor hen werd de Facebook livestream op groot scherm uitgezonden in Opera Gent, waar later op de avond de receptie plaatsvond. Dankzij de livestream, die door journalist Peter Decroubele van commentaar werd verzorgd, hoefden ook de collega’s van UGent Campus Kortrijk en de thuiswerkers niets te missen.
Een aantal dagen na de officiële opening was ‘UGent Opent’ ook alom tegenwoordig op de Student Kick-Off. Er werden gadgets uitgedeeld en studenten konden hun kapsel door een haarstylist laten opleuken met een van de faculteitskleuren. Naast het creatief concept, de livestream en de receptie werd ook deze activatie in goede banen geleid door het Gentse team van The Oval Office.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]