Unibet zet in op de Wereldbeker en toont in het groot zijn steun aan de nationale ploeg met Urban Media. Een reuzebanner versiert het volledige Meiserplein in Brussel. Automobilisten en voetgangers ontdekken er een gigantisch wit elektrocardiogram waarvan de hartslagen met iedere match van de Rode Duivels sneller slaan en zich hullen in de kleuren van de Belgische ploeg.
Tegelijkertijd wordt in Antwerpen, op drie reuzebanners het publiek ondergedompeld in de sfeer van het stadion, onder luid geknetter van flitsende fotografen. Ook daar ruilt Unibet zijn groene identiteit om voor de nationale kleuren tijdens de Belgische wedstrijden. De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Unibet, Robert&Marien, DDB Brussels en Urban Media, en is zichtbaar tot het einde van de Wereldbeker, op 15 juli.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]