Unibet klopt op het ritme van de Duivels

Unibet zet in op de Wereldbeker en toont in het groot zijn steun aan de nationale ploeg met Urban Media. Een reuzebanner versiert het volledige Meiserplein in Brussel. Automobilisten en voetgangers ontdekken er een gigantisch wit elektrocardiogram waarvan de hartslagen met iedere match van de Rode Duivels sneller slaan en zich hullen in de kleuren van de Belgische ploeg.
Tegelijkertijd wordt in Antwerpen, op drie reuzebanners het publiek ondergedompeld in de sfeer van het stadion, onder luid geknetter van flitsende fotografen. Ook daar ruilt Unibet zijn groene identiteit om voor de nationale kleuren tijdens de Belgische wedstrijden. De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Unibet, Robert&Marien, DDB Brussels en Urban Media, en is zichtbaar tot het einde van de Wereldbeker, op 15 juli.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]