Unibet klopt op het ritme van de Duivels

Unibet zet in op de Wereldbeker en toont in het groot zijn steun aan de nationale ploeg met Urban Media. Een reuzebanner versiert het volledige Meiserplein in Brussel. Automobilisten en voetgangers ontdekken er een gigantisch wit elektrocardiogram waarvan de hartslagen met iedere match van de Rode Duivels sneller slaan en zich hullen in de kleuren van de Belgische ploeg.
Tegelijkertijd wordt in Antwerpen, op drie reuzebanners het publiek ondergedompeld in de sfeer van het stadion, onder luid geknetter van flitsende fotografen. Ook daar ruilt Unibet zijn groene identiteit om voor de nationale kleuren tijdens de Belgische wedstrijden. De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Unibet, Robert&Marien, DDB Brussels en Urban Media, en is zichtbaar tot het einde van de Wereldbeker, op 15 juli.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]