Universem bouwt zowel team als expertise verder uit

News / People

Het digital marketing consulting agency Universem zet een aantal belangrijke stappen in zijn verdere groei. Concreet neemt Séverine Sacré(voorheen Digital Marketing Team Leader bij Universem) de nieuwe functie van Head of Client Experience op. Hiermee bevestigt Universem de focus op de lange termijn digital marketing strategie en support van hun partners. Amandine Duchesne groeide door van consultant tot de nieuwe Head of Analytics. Daarnaast versterkt ook Jean-Francis Gothuey(zie foto; ex-OMD) het team als Head of SEO. “Ik kijk er enorm naar uit om het bestaande, en trouwens goed onderlegde, Universem team van SEO-experten nog verder te trainen en te ondersteunen om zo onze SEO-kennis, -projecten en -klanten naar een hoger niveau te brengen”, aldus Gothuey.

Recent mocht Universem nog enkele mooie namen zoals bijvoorbeeld MeDirectFUN, PointCarré en Trafic verwelkomen. Als kers op de taart trok Universem ook nog twee nieuwe Digital Marketing Team Leaders aan, namelijk Mathieu Loyez (ex-Laperre (Sonova Group)) en Guillaume Morghen (ex-Walibi Belgium), samen met meerdere nieuwe consultants in SEO, online advertising en web analytics.