UNIZO, Roularta en KBC lanceren e-commerceplatform


UNIZO, Roularta en KBC rollen begin volgend jaar een nationaal e-commerceplatform uit op maat van lokale handelaars en kmo’s. De reden daarvoor is omdat twee derde van de Belgen die online shoppen hun aankopen doen bij internationale webshops. Toch zien de online toekomstkansen van lokale handelaars er volgens UNIZO, Roularta en KBC gunstig uit, en dat precies omwille van hun troeven: de nabijheid van hun fysieke winkel, de mogelijkheid tot persoonlijk contact voor zowel advies en dienst na verkoop. Want als u als consument het aanbod van uw vertrouwde ondernemer uit de buurt even makkelijk online kan kiezen, kopen en laten leveren, waarom zou u het dan verder gaan zoeken?
Het nieuwe e-commerceplatform zal lokale handelaars en kmo's onder meer de kans bieden om online naar buiten te komen met een divers en aantrekkelijk aanbod voor de consument. De ondersteunde vormgeving, marketing, betaalfaciliteiten en logistiek moeten ervoor zorgen dat lokale handelaars en kmo's meteen op een professionele en praktisch ook haalbare (en betaalbare) manier aan e-commerce kunnen doen. De uitrol en lancering zijn voorzien voor begin volgend jaar.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


