UNIZO, Roularta en KBC rollen begin volgend jaar een nationaal e-commerceplatform uit op maat van lokale handelaars en kmo’s. De reden daarvoor is omdat twee derde van de Belgen die online shoppen hun aankopen doen bij internationale webshops. Toch zien de online toekomstkansen van lokale handelaars er volgens UNIZO, Roularta en KBC gunstig uit, en dat precies omwille van hun troeven: de nabijheid van hun fysieke winkel, de mogelijkheid tot persoonlijk contact voor zowel advies en dienst na verkoop. Want als u als consument het aanbod van uw vertrouwde ondernemer uit de buurt even makkelijk online kan kiezen, kopen en laten leveren, waarom zou u het dan verder gaan zoeken?
Het nieuwe e-commerceplatform zal lokale handelaars en kmo's onder meer de kans bieden om online naar buiten te komen met een divers en aantrekkelijk aanbod voor de consument. De ondersteunde vormgeving, marketing, betaalfaciliteiten en logistiek moeten ervoor zorgen dat lokale handelaars en kmo's meteen op een professionele en praktisch ook haalbare (en betaalbare) manier aan e-commerce kunnen doen. De uitrol en lancering zijn voorzien voor begin volgend jaar.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]