“Hoe kunnen we onze doelgroep attent maken dat gokken bij Napoleon Sports & Casino nog meer fun en spannend is als het ook verantwoord is?” dat was de briefing waarmee Untitled Workers Club mee aan de slag ging.
Verantwoord spelen heeft te maken met je limieten kennen en de controle te behouden. In de spot maakt het bureau de vergelijking met racen, ook omdat Tom Boonen een ambassadeur is van Napoleon Sports & Casino. Het merkicoon Napoleon krijgt er dus voor deze spot een side-kick bij. Samen brengen ze de boodschap dat het belangrijk is om op tijd terug te schakelen, je aan de omstandigheden aan te passen en vaart te minderen.
Credits
Klant: Napoleon Sports & Casino
Contactpersoon: Tine Tondeur
Creative director: Christophe Ghewy
Project manager: Lies De Vos
Productie: Lovo
Regisseur: Wim Geudens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]