“Hoe kunnen we onze doelgroep attent maken dat gokken bij Napoleon Sports & Casino nog meer fun en spannend is als het ook verantwoord is?” dat was de briefing waarmee Untitled Workers Club mee aan de slag ging.
Verantwoord spelen heeft te maken met je limieten kennen en de controle te behouden. In de spot maakt het bureau de vergelijking met racen, ook omdat Tom Boonen een ambassadeur is van Napoleon Sports & Casino. Het merkicoon Napoleon krijgt er dus voor deze spot een side-kick bij. Samen brengen ze de boodschap dat het belangrijk is om op tijd terug te schakelen, je aan de omstandigheden aan te passen en vaart te minderen.
Credits
Klant: Napoleon Sports & Casino
Contactpersoon: Tine Tondeur
Creative director: Christophe Ghewy
Project manager: Lies De Vos
Productie: Lovo
Regisseur: Wim Geudens
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]