Upthrust trekt Emanuel Nuyts en Yannick Khayati aan

News / People

Upthrust, een snelgroeiende digitale business accelerator gespecialiseerd in growth marketing, rekruteerde twee nieuwe medewerkers. Met de komst van Emanuel Nuyts en Yannick Khayati klokt Upthrust af op 30 werknemers. Het zusterbedrijf van The House of Marketing overtreft zo zijn doelstelling voor 2019. Managing partner Dennis De Cat blikt terug op een jaar van pijlsnelle groei. En om aan de groeiende vraag van bedrijven te voldoen, breidt Upthrust dus zijn huidige pool van digitale talenten – die variëren van UX designers tot growth marketeers – verder uit. Deze maand gaan verschillende nieuwe senior experten aan de slag, onder wie een paar authoriteiten in de digitale wereld. Emanuel Nuyts, die 13 jaar ervaring bij Deloitte Digital met zich meebrengt, was naar eigen zeggen meteen overtuigd van de mogelijkheden voor Upthrust. Hij is gespecialiseerd in de lancering van nieuwe digital growth platformen & volledige digital growth studio’s. Hij zal zich focussen op commerciële activiteiten, projecten bij klanten en de ontwikkeling van nieuwe diensten. Yannick Khayati, een van de pioniers op het vlak van growth marketing in de Europese markt, stapt op zijn beurt over van The Growth Revolution. Dat bureau richtte hij vier jaar geleden op, na zijn ervaring in digitale marketing bij Board of Innovation. Als thought leadervan moderne marketing moet hij de commerciële en marketingmotor van Upthrust naar een volgend niveau tillen en zich focussen op growth marketing-projecten.

“Digitale profielen kiezen voor Upthrust door onze bedrijfscultuur, opportuniteiten en ambities,”licht Dennis De Cat toe. Die ambities zitten momenteel in een hogere versnelling: sinds september 2019 zijn Upthrust en zusterbedrijf The House of Marketing versterkt door het partnerschap dat Quanteus Group (waarvan beide bedrijven deel uitmaken) sloot met Down2Earth Capital. Dat partnerschap heeft als doel de verdere nationale en internationale ontwikkeling van beide bedrijven te stimuleren. Dennis De Cat: “Dankzij die evolutie kunnen we snel uitbreiden in België en onze diensten ook elders in Europa aanbieden. Ons aanbod is helemaal afgesteld op de noden van vandaag: bedrijven laten groeien door digitale, data-gedreven marketingprojecten die een concrete positieve impact hebben op de businessresultaten.”