De groep HighCo, die actief is in 13 landen, biedt marketingoplossingen aan die merken en retailers de mogelijkheid bieden om consumenten te bereiken in de winkel, op het moment van hun aankoopbeslissing.
Het verkooppunt is een cruciale plaats om met de consument te communiceren. In-store-communicatie is de laatste jaren een zelfstandige medium geworden. HighCo Shelf Service, sinds 1991 aanwezig in verkooppunten, is de aangewezen specialist om ons een volledig beeld te geven van de mogelijkheden van communicatie en activering in de winkel.
Het is een partner van vele retailers (Carrefour, Delhaize, Provera, Intermarché, ...) en talrijke merken. Het biedt een breed gamma aan promotie- of communicatietools waarmee de klantervaring kan worden vergroot (couponing, on-shelf communication, digital signage, ...)
Het bedrijf heeft meer dan 200 mensen in dienst in België, onder wie 120 merchandisers die meer dan 1.500 winkels per week bezoeken.
HighCo is gebaseerd op 4 kernwaarden: innovatie, passie, respect en efficiëntie.