Deze week werd het UZ Brussel door Trends en Kanaal Z bekroond met de HR Pioneer Award voor externe communicatie met zijn unieke en authentieke rekruteringscampagne waarin echte patiënten de hoofdrol spelen. Deze bijzondere rekruteringscampagne werd in februari 2016 gelanceerd toen het UZ Brussel op zoek was naar diverse maar specifieke profielen voor de op dat ogenblik 80 vacatures.
De uitdagingen op HR-vlak zijn voor een universitair ziekenhuis bijzonder groot. Vandaar dat het UZ Brussel ervoor koos om in de 6 rekruteringsfilmpjes de patiënt centraal te stellen door hen met een hoogstpersoonlijk verhaal naar buiten te laten komen. Voor die aanpak werd gekozen omdat het ook voor potentiële medewerkers belangrijk is om te zien voor wie het ziekenhuis zich inzet.
De filmpjes zijn te zien op www.werkeninhetuzbrussel.be. De campagne werd ontwikkeld door het UZ Brussel, samen met Insilencio, de externe partner voor rekruteringscommunicatie van het UZ Brussel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]