UZ Brussel sleept HR Pioneer Award in de wacht

Deze week werd het UZ Brussel door Trends en Kanaal Z bekroond met de HR Pioneer Award voor externe communicatie met zijn unieke en authentieke rekruteringscampagne waarin echte patiënten de hoofdrol spelen. Deze bijzondere rekruteringscampagne werd in februari 2016 gelanceerd toen het UZ Brussel op zoek was naar diverse maar specifieke profielen voor de op dat ogenblik 80 vacatures.
De uitdagingen op HR-vlak zijn voor een universitair ziekenhuis bijzonder groot. Vandaar dat het UZ Brussel ervoor koos om in de 6 rekruteringsfilmpjes de patiënt centraal te stellen door hen met een hoogstpersoonlijk verhaal naar buiten te laten komen. Voor die aanpak werd gekozen omdat het ook voor potentiële medewerkers belangrijk is om te zien voor wie het ziekenhuis zich inzet.
De filmpjes zijn te zien op www.werkeninhetuzbrussel.be. De campagne werd ontwikkeld door het UZ Brussel, samen met Insilencio, de externe partner voor rekruteringscommunicatie van het UZ Brussel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]