Hoewel veel Europese landen de grenzen weer openen voor toeristen, blijven de meeste mensen deze zomer liever wat dichterbij. We voelen ons veiliger in België en verkiezen vakantie in eigen land. Het verre Argentinië maakt plaats voor het mooie Aarschot. Een drama? Nee hoor! Wunderman Thompson Antwerp en VAB blijven niet bij de gepakte zakken zitten en tonen in de nieuwe campagne dat je ook in eigen land heerlijk zorgeloos kan zomeren.
Het bureau creëerde een zomerse campagne waarbij binnenlandse trekpleisters even goed in de oren klinken als verre exotische oorden. Wat dacht je bijvoorbeeld van heerlijk kuieren door Bangkoksijde? Hiken door Aarschotland, backpacken door Vietnamur of zonnekloppen in Mallorkapellen? Wat het ook wordt, voor avonturen in binnen- of buitenland kan je altijd rekenen op VAB-bijstand. Dag en nacht van Vietnamur tot Bangkoksijde.
De campagne gaat live vanaf vrijdag 12 juni.
CREDITS
-
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
-
Client: VAB
-
Client contact: Caroline Van Den Abeelen, Mathias Jaxcsens, Diane Aerts, Manuel Van Aken, Nancy Van Der Planken
-
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
-
Creative team: Maarten Hofman, Katrin Van Eycken
-
Account Manager: Carole Steger, Charlotte De Cock
-
Agency Producer: Ingeborg Van Hoof
-
Graphic Design: Dorien Wendelen
-
Sound design: Menno Van Riet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]