Valentijn vergeten? De Nissan LEAF komt je redden!

Valentijn: ook dit jaar weer dé dag bij uitstek waarop mensen al graag eens verrast werden door hun geliefde – en dat liefst met een kleine (of soms grote) attentie.
Er zijn helaas mensen die er te laat aan denken, of het echt compleet vergeten. Dit jaar wou Nissan deze onfortuinlijke mensen uit de nood helpen. Samen met het digitale bureau DigitasLBi bedachten ze een activatie: ‘Save your Valentine’s Day”. Op 14 februari postten ze een lanceringsfilmpje op Facebook, waarbij mensen twee uren lang een antwoord mochten formuleren op de vraag: “Waarom moet de Nissan LEAF jou komen redden?” Na dit timeslot begon de Nissan LEAF aan een tour doorheen Brussel en leverde 20 boeketten bloemen af bij de gelukkige winnaars.
Er is zelfs een aftermovie, die u hieronder kunt bekijken... aftermovie kan je hier bekijken
https://www.youtube.com/watch?v=xEXDJ5AzJgc&feature=youtu.be
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]