Valentijn: ook dit jaar weer dé dag bij uitstek waarop mensen al graag eens verrast werden door hun geliefde – en dat liefst met een kleine (of soms grote) attentie.
Er zijn helaas mensen die er te laat aan denken, of het echt compleet vergeten. Dit jaar wou Nissan deze onfortuinlijke mensen uit de nood helpen. Samen met het digitale bureau DigitasLBi bedachten ze een activatie: ‘Save your Valentine’s Day”. Op 14 februari postten ze een lanceringsfilmpje op Facebook, waarbij mensen twee uren lang een antwoord mochten formuleren op de vraag: “Waarom moet de Nissan LEAF jou komen redden?” Na dit timeslot begon de Nissan LEAF aan een tour doorheen Brussel en leverde 20 boeketten bloemen af bij de gelukkige winnaars.
Er is zelfs een aftermovie, die u hieronder kunt bekijken... aftermovie kan je hier bekijken
https://www.youtube.com/watch?v=xEXDJ5AzJgc&feature=youtu.be
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]