Clear Channel verwelkomt Valérie De Coster als head of research & insights. De Coster, een bekend gezicht in de sector, brengt een schat aan expertise in OOH en digital OOH media mee naar het revenue & product team. Ze heeft 14 jaar ervaring bij Dentsu/Posterscope en Havas Media Group als channel expertise director.
"We zijn verheugd Valérie in ons team te verwelkomen en te kunnen rekenen op haar ervaring om een aanbod te ontwikkelen dat steeds meer in lijn ligt met de behoeften van onze klanten, alsook om de synergieën binnen onze organisatie te versterken," zegt Joris De Doncker, revenue & product director van Clear Channel Belgium.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]