Valérie De Coster versterkt Havas Media

Havas Media heeft zijn Out-Of-Home afdeling versterkt met de komst van Valérie De Coster als head of OOH. Geruggensteund door haar ervaring bij Posterscope (de OOH-entiteit van de groep Dentsu), waar ze zich lang bezighield met de digitale zaken, convergentie en insights, heeft Valérie De Coster nu de opdracht om de OOH-kanalen verder te ontwikkelen met een meer strategische dimensie.
De aangekondigde doelstelling is duidelijk: meer gefocust op en beter verbonden met performantie, meer gericht (onder andere via digitaal en het gebruik van data), meer lokaal en creatiever. Daartoe zal De Coster gebruik maken van de door Havas op globaal niveau ontwikkelde tools. De aankoop van ruimte blijft de opdracht van Posterscope.
“Onze samenwerking van meer dan zes jaar met Posterscope is doorslaggevend,” zegt Hugeus Rey, CEO van Havas Media. “Toch bevindt OOH zich op een keerpunt in zijn evolutie en aangezien Havas zijn adverteerders een optimale ervaring wil bieden, vinden wij het nu opportuun om een kwalitatieve en strategische laag toe te voegen aan ons aanbod. Met deze investering blijven wij trouw aan onze positionering: Meaningful Media Experience.”
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]