Van campagne naar boek

Bij Lannoo Campus verscheen van de hand van de Creative Club of Belgium The Book 2015. Dit boek toont het beste van wat België te bieden heeft op het vlak van advertenties, design en digitale communicatie. Met (uiteraard) aandacht voor wie goud, zilver of brons in de wacht sleepte tijdens de 32e CCB Awards, maar ook voor wie op de shortlist wist te belanden. Leden van de CCB krijgen het boek gratis, anderen kunnen het boek kopen in de boekhandel. De samenwerking met een professionele uitgever toont de ambitie om Belgisch creatief werk op meerdere manieren onder de aandacht te brengen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]