De creatieven Jelle van Garderen en Yannick De Haes hebben de troepen van Gutzandglory versterkt en vormen er samen een kersvers creatief team. Jelle van Garderen, art director, deed na z’n stage bij FamousGrey ervaring op bij Publicis en scoorde er finaal nog met de internationaal bekroonde ‘Work for ALS’-campagne voor - uiteraard - de ALS Liga.
Yannick De Haes, copywriter, startte als stagiair bij Boondoggle en werd er prompt aangeworven. Na een tussenstop bij Saatchi & Saatchi/Leo Burnett landde hij bij Air Brussels. Hij is ook bestuurslid van YoungDogs Belgium.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]