Ter gelegenheid van Future Media Lab stelden diverse start-ups hun innovaties en projecten voor. Elke dag (tot en met 12 mei) stellen we u één daarvan voor. Vandaag: Bibblio. Dat bedrijf wil de band met uw publiek groter maken en van occasionele gebruikers vaste gebruikers maken. Het platform werkt met aanbevelingen die mediabedrijven in staat moeten stellen meer geld te verdienen aan de lezers. Vanuit de vaststelling dat tot 80% van uw lezers niet tot bij uw homepage geraken, werkte Bibblio oplossingen uit. Het liet zich daarbij inspireren door premiumspelers als Netflix en Spotify, die groeiden door de ondersteuning via aanbevelingen van internetgebruikers. Uitgevers kunnen daarvan leren en kunnen met de hulp van Bibblio meer uit hun inhoud halen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]