Van occasionele naar vaste gebruikers


Ter gelegenheid van Future Media Lab stelden diverse start-ups hun innovaties en projecten voor. Elke dag (tot en met 12 mei) stellen we u één daarvan voor. Vandaag: Bibblio. Dat bedrijf wil de band met uw publiek groter maken en van occasionele gebruikers vaste gebruikers maken. Het platform werkt met aanbevelingen die mediabedrijven in staat moeten stellen meer geld te verdienen aan de lezers. Vanuit de vaststelling dat tot 80% van uw lezers niet tot bij uw homepage geraken, werkte Bibblio oplossingen uit. Het liet zich daarbij inspireren door premiumspelers als Netflix en Spotify, die groeiden door de ondersteuning via aanbevelingen van internetgebruikers. Uitgevers kunnen daarvan leren en kunnen met de hulp van Bibblio meer uit hun inhoud halen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


