Van occasionele naar vaste gebruikers
Ter gelegenheid van Future Media Lab stelden diverse start-ups hun innovaties en projecten voor. Elke dag (tot en met 12 mei) stellen we u één daarvan voor. Vandaag: Bibblio. Dat bedrijf wil de band met uw publiek groter maken en van occasionele gebruikers vaste gebruikers maken. Het platform werkt met aanbevelingen die mediabedrijven in staat moeten stellen meer geld te verdienen aan de lezers. Vanuit de vaststelling dat tot 80% van uw lezers niet tot bij uw homepage geraken, werkte Bibblio oplossingen uit. Het liet zich daarbij inspireren door premiumspelers als Netflix en Spotify, die groeiden door de ondersteuning via aanbevelingen van internetgebruikers. Uitgevers kunnen daarvan leren en kunnen met de hulp van Bibblio meer uit hun inhoud halen.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]