Van virtueel naar reëel
Niemand die zich niet bewust is van het belang van goede verpakking en de kracht die uitgaat van het ontwerp. De rol van het design is om aan te trekken, zich te laten opmerken, zich te onverscheiden van de vele concurrenten en daarbij het merk te vertegenwoordigen en het leven van de consument eenvoudiger te maken. Veel eisen, die de technologie kan helpen beantwoorden. Dassault Systèmes heeft oplossingen ontwikkeld voor het design van "Fast Moving Consumer Goods & Retail": het aanbod "Perfect Package" en "Perfect Shelf" steunen allebei op 3D. Ook enhanced reality kan hierbij gebruikt worden. Het Belgische bedrijf Underside toont het potentieel van deze laatste aan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]