Van websites naar digitale platformen


Directeur Nick van Gils
In een intensief traject, in samenwerking met brandingspecialist Flaim, heeft Webcolors zichzelf opnieuw uitgevonden. Een nieuwe propositie die gericht is op continuïteit, op de toekomst, op groei en met het doel om klanten nóg beter van dienst te kunnen zijn. Binnen de nieuwe propositie benadrukken ze vooral hun expertise in het ontwikkelen van digitale platformen. Een nieuwe identiteit bleek daarbij onvermijdelijk en dus opereert het team van Webcolors vanaf 1 juni onder de vlag van You Are Digital.
« Wanneer je het beste uit jezelf en je bedrijf wil halen, dan zul je moeten blijven investeren in de ontwikkeling van je organisatie. Ook bij Webcolors hebben we de afgelopen jaren sterke groei doorgemaakt en zijn we altijd naar vernieuwing blijven zoeken, » aldus directeur Nick van Gils. Bij You Are Digital draait het om het ontwikkelen van innovatieve en effectieve online platformen die een organisatie of project slimmer, sneller en efficiënter maken. Bij You Are Digital gaan ze dus verder dan het bouwen van gewone websites. Of zoals ze het zelf zeggen: bij You Are Digital helpen ze organisaties bij het nemen van ‘the next big online step’; de stap waarmee je als organisatie kansen benut die anderen laten liggen.
Vanaf vandaag is ook de nieuwe website van You Are Digital online.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]