Bio-Planet, de bio-supermarkt met bio- en eco-producten die het milieu een warm hart toedragen, opent een nieuw filiaal in hartje Antwerpen. Om deze opening onder de aandacht te brengen van de trendy bewoners en bezoekers van het “Eilandje” werd een impactvolle campagne ontwikkeld. Het glazen parkeerhuisje naast de jachthaven werd volledig gewrapt in een frisse en uitnodigende visual. Het resultaat van een fijne samenwerking tussen Rapport, Colruyt Groep en MobilAd dat alvast heel wat positieve reacties kreeg.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]